حسین شریفی، سرپرست جدید روابط عمومی فدراسیون فوتبال شد

حسین شریفی، سرپرست جدید روابط عمومی فدراسیون فوتبال شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست جدید روابط عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، شهاب الدین عزیزی خادم بعد از مستقر شدن در فدراسیون فوتبال، علی جوادی را به عنوان سخنگوی این مجموعه و سرپرست بخش روابط عمومی انتخاب کرد منتهی دوران فعالیت مجدد جوادی در فدراسیون چندان طولانی نشد و گفته شد او در واکنش به انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی و چند مورد دیگر به همکاری‌اش با فدراسیون خاتمه داد و مخالفت رئیس فدراسیون با این استعفا هم تاثیری در تغییر نظر او نداشت.

در چنین شرایطی، خبرهای رسیده به خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که حسین شریفی جانشین جوادی در بخش روابط عمومی شده است.

شریفی هم مثل جوادی سابقه کار رسانه‌ای دارد و سالها گوینده برنامه های مهم و پرشنونده شیفتهای صبحگاهی و عصرگاهی رادیو ورزش بوده و در حال حاضر مجری برنامه ورزش بدون ویرایش در رادیو گفت و گو است.

شریفی به واسطه صدای خوبش، سابقه کار در تلویزیون را هم دارد و در زمانی که برنامه میدان در شبکه ورزش به تهیه کنندگی پیمان یوسفی و مزدک میرزایی پخش می‌شد، او در مقطعی مجری برنامه بود و البته نریشن‌های این برنامه را می‌خواند. شریفی چند سالی است که جزو اتاق فکر برنامه ورزشگاه شبکه ۵ است و البته از سال گذشته بخشی کارشناسی درباره فدراسیون فوتبال و ماجراهای اساسنامه این فدراسیون و انتخابات فدراسیون فوتبال را روی آنتن برنامه ورزشگاه شبکه ۵ سیما می برد. در هر حال او نریشن های این برنامه را هم می خواند.

شریفی از امروز در فدراسیون فوتبال مستقر شده و طی یکی دو روز آینده حکمش به صورت رسمی صادر می شود تا به صورت رسمی کارش در روابط عمومی فدراسیون فوتبال را شروع کند.

1111