کمیته موقت و تازه تاسیس در فدراسیون فوتبال

کمیته موقت و تازه تاسیس در فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال رأی به تشکیل موقت یک کمیته جدید در این فدراسیون در جهت فعالیت‌های عمرانی دادند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مصوبات مهم جلسه امروز اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال که صبح امروز در مرکز ملی فوتبال با حضور اعضا برگزار شد، موضوع تشکیل کمیته‌ای برای بررسی فعالیت‌های حوزه عمرانی فدراسیون و اقدامات توسعه‌محور برای زیرساخت‌های لازم بود.

اعضای هیات‌رئیسه در جلسه امروز، رأی به شکل‌گیری کمیته‌ای به صورت موقت در این حوزه دادند تا در کنار سایر کمیته‌های فعال در فدراسیون فوتبال، از این پس کمیته‌ای موقت با نام «عمران و توسعه زیرساخت‌ها» ایجاد شود.

شریفی مسئول روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مصوبه گفت: در حوزه زیرساختی هیات رییسه به این نتیجه رسید که کمیته‌ای موقت تحت عنوان کمیته عمران و توسعه زیرساخت تشکیل شود؛ مسوولیت با عباس صوفی خواهد بود، ایشان رییس هیات فوتبال همدان است و شهردار این شهر هم بوده و در حوزه عمران تخصص دارد و امیدوارم بتواند کمک حال باشد.

باید دید با شکل‌گیری این کمیته جدید، چه اقداماتی تحولی در حوزه عمران و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه فوتبال انجام خواهد شد و آیا پروژه‌های بر زمین مانده فوتبالی با تعامل این کمیته با سایر دستگاه‌ها به پایان می‌رسد یا خیر.

7474