لاپورتا پس از قهرمانی: متقاعد شدم مسی می‌‌‌خواهد در بارسلونا بماند

لاپورتا پس از قهرمانی: متقاعد شدم مسی می‌‌‌خواهد در بارسلونا بماند

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم بارسلونا توانست با برتری ۴-۰ مقابل اتلتیک بیلبائو به قهرمانی در کوپا دل‌ری برسد. خوان لاپورتا، مدیر این تیم از این موفقیت خوشحال است و نظراتش را پس از پایان بازی بیان کرده.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا پس از قهرمانی بارسلونا به خبرنگاران گفته: لئو بهترین بازیکن جهان است. او به این باشگاه گره خورده. متقاعد شده‌ام که او می‌خواهد در بارسلونا بماند و هر کاری که در توان‌مان باشد می‌کنیم تا او بماند. امروز مشاهده کردیم که او با تیمی فوق‌العاده احاطه شده. بازیکنان امروز فوتبال خوبی انجام دادند.

خوان لاپورتا به تازگی روی صندلی مدیریت بارسلونا نشسته و به همین زودی اولین قهرمانی‌اش را درو کرده است و البته شانس برنده شدن در لالیگا را هم دارد. او در این رابطه می‌گوید: اشتیاق زیادی داشتیم تا به برنده شدن و کسب افتخار برگردیم و این کار را انجام دادیم. فینال خوبی را مقابل یک تیم خوب برگزار کردیم.

مدیر باشگاه بارسلونا درباره انگیزه بازیکنان در راه رسیدن به قهرمانی گفت: بازیکنان به چنین چیزی نیاز داشتند. برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران خوشحالم. امیدوارم این اولین جام حذفی ما در راه کسب جام‌ حذفی‌های فراوان باشد.

مدیر باشگاه بارسلونا درباره آینده رونالد کومان گفته: کومان و تیم، عالی کار کرده‌اند. برای آن‌ها خوشحالم.

1101