الریان علیه کلین شیت هشتم لک

الریان علیه کلین شیت هشتم لک

پایگاه خبری فوتبالی-سنگربان قرمزها در بازی مقابل الریان دروازه خود را باز شده دید تا کلین شیت دیگری را نتواند به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی مقابل الریان و یاران شجاع خلیل زاده قرار گرفت که در بازی مقابل الوحده موفق شده بود دروازه خود را بسته نگه دارد و این‌بار هم بازیکنان این تیم امیدوار بودند که با بسته نگه داشتن دروازه این تیم،آمار خوب دفاعی خود را همراه با کلین شیت در این بازی تداوم بخشند اما این پرواز بازیکن الریان بود که سد دفاعی قرمزها را شکست و روی یک ضربه ایستگاهی دروازه این تیم را باز کرد.

در دقیقه 19 بازیکنان الریان یک موقعیت از سمت راست به دست آوردند و عبدالعزیز حاتم توپ را روی دروازه فرستاد تا نایف الحضرمی با قطع توپ در تیر اول، دروازه پرسپولیس را باز کند و شانس دومین کلین شیت متوالی و هشتمین کلین شیت در مجموع بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای حامد لک را از بین ببرد.

لک که پس از پیوستن به پرسپولیس بازی های خوب خود را در لیگ قهرمانان آسیا و فصل 2020 آغاز کرد با درخشش در این مسابقات موفق شد عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات را به خود اختصاص دهد و حالا امیدوار است در ادامه بتواند بازی خوب خود را در قفس توری قرمزها به نمایش بگذارد.

7655