لک در کلین شیت دو رقمی شد

لک در کلین شیت دو رقمی شد

پایگاه خبری فوتبالی- گلر قرمزها در بازی مقابل صنعت نفت برای دهمین بار در لیگ بیستم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، حامد لک با بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت آبادان، تعداد کلین شیت های خود را در لیگ بیستم به عدد 10 رساند و دو رقمی شد.

حامد لک که طی دیدارهای اخیر موفق شده بود دروازه تیمش را بسته نگه دارد، در شرایطی در استادیوم تختی مقابل نفت آبادان موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد که به نظر می رسید کار سختی مقابل خط حمله طلایی‌پوشان پیش رو داشته باشد.

طالب ریکانی به عنوان مهاجم و گلزن برتر این فصل نفت آبادان در اوج آمادگی و با بازوبند کاپیتانی برابر پرسپولیس قرار گرفته بود و خالقی فر، زبیدی، بیت سعید و زهیوی نیز دیگر بازیکنان هجومی حریف بودند که از انگیزه باز کردن دروازه پرسپولیس برخوردار بودند اما حامد لک، دروازه بان موفق این فصل پرسپولیس موفق شد دروازه خود را برابر مهاجمان گلزن حریف بسته نگه دارد.

پرسپولیس تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر فقط 8 گل خورده که آماری فوق العاده برای خط دفاعی این تیم و دروازه بان های پرسپولیس است. نکته جالب و مهم این است که حامد لک تا امروز توانسته 10 کلین شیت را به اسمش خودش ثبت کند که بیشترین تعداد کلین شیت در بین دروازه بان های لیگ برتری است.

اگر لک بتواند در 13 بازی باقی مانده لیگ برتر همین آمار و همین کیفیت را ادامه بدهد می تواند رکورد تعداد کلین شیت در یک فصل را به نام خودش ثبت کند.

او که در لیگ قهرمانان به عنوان بهترین گلرقاره آسیا انتخاب شد، حالا می تواند امیدوار باشد به تیم ملی ایران دعوت شود، دروازه بانی که با عملکرد خیره کننده خودش ثبات و امنیت را به دروازه پرسپولیس آورده است.

ذکر این نکته لازم و ضروری است که  گل نخوردن پرسپولیس و کلین شیت های گلر این تیم فقط مدیون حامد لک نیست. تیم مدافع عنوان قهرمانی از خط دفاع مستحکمی با حضور کاپیتان سید جلال حسینی برخوردار است که در کنار خود محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی و حتی کمال کامیابی نیا و علی شجاعی را می بیند.

7655