تکذیب شایعه بعد از ۲۴ ساعت؛ شجاع در ترکیب الریان

تکذیب شایعه بعد از ۲۴ ساعت؛ شجاع در ترکیب الریان

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق قرمزها برخلاف پیش بینی ها در ترکیب الریان مقابل پرسپولیس حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از این اعلام شده بود که لوران بلان سرمربی الریان قصد دارد در بازی مقابل پرسپولیس از نفرات ذخیره این تیم استفاده کند و شجاع خلیل زاده که جزو بازیکنان اصلی است روی نیمکت خواهد بود اما مدافع فصل گذشته پرسپولیس در ترکیب ثابت الریان قرار گرفته است تا شاهد تقابل جذاب او و شاگردان یحیی گل محمدی در بازی امشب باشیم.

خلیل زاده که انگیزه ویژه ای برای تقابل با پرسپولیس دارد، امیدوار است تا در این بازی با کار دفاعی خوب  توانایی هایش را به هواداران پرسپولیس بار دیگر نشان دهد.

شجاع خلیل زاده که در بازی اول مقابل گوا در دقیقه 90 شانس گلزنی داشت در بازی امشب مقابل پرسپولیس هم ماموریت ویژه ای برای کنترل مهاجمان پرسپولیس و مدافعان سرزن این تیم و البته ایفای نقش به عنوان بازیکنی سرزن در ضربات ایستگاهی در محوطه جریمه پرسپولیس خواهد داشت.

شجاع که ابتدای فصل و پیش از بازی فینال آسیا در فصل گذشته از جمع قرمزها جدا شد، شاید فکرش را هم نمی‌کرد که انتقال به الریان تا این حد جنجالی شود.

از زمان جدایی این بازیکن تا حالا، هر زمان که شایعه بازگشت شجاع به پرسپولیس مطرح شده، کمتر هواداری به آن نظر مثبت نشان داده و این در حالی است که شجاع با پیراهن پرسپولیس نمایش های درخشانی را ارائه کرده بود و در طول سه فصل جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس و لیگ برتر ایران بود.

7655