بازگشت اسطوره فوتبال مکزیک به بارسلونا

بازگشت اسطوره فوتبال مکزیک به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل مارکز ستاره اسبق تیم ملی مکزیک دوباره به همان تیمی باز خواهد گشت که بهترین دوران فوتبالش را در آن داشته است. او که در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی تیم اطلس در فوتبال مکزیک فعالیت می کند قرار است که به عنوان مربی در تیم جوانان بارسلونا مشغول به کار شود و بدین ترتیب به تیم سابق خود بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالِ، اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که خوان لاپورتا مدیر کنونی بارسلونا با رافائل مارکز تماس گرفته است تا او را به بخشی از پروژه بازسازی و تغییرات در رده های پایه بارسلونا تبدیل کند. رافائل از دوران بازی خود رابطه بسیار خوبی با لاپورتا دارد چرا که او در دوره اول حضور لاپورتا در بارسا در تیم کاتالان بازی می کرد و حالا دوباره به او ملحق خواهد شد.

هنوز جزئیات دقیقی در این باره که مارکز هدایت کدام تیم را در رده های پایه بارسلونا به عهده می گیرد منتشر نشده است چرا که بارسلونا چندین تیم در رده جوانان دارد اما به نظر می رسد که او تیمی را هدایت کند که به رده بزرگسالان نزدیک باشد و بدین ترتیب باید با رونالد کومان سرمربی بارسلونا هم در ارتباط باشد. مارکز در دوران انتخابات از لاپورتا هدایت کرد و به نظر می رسد که حالا قرار است که پاداش این حمایت را بگیرد. مارکز تجربه فعالیت در تیم نوجوانان آلکالا در فوتبال اسپانیا به عنوان مربی را دارد و حضورش در بارسا اولین تجربه مربیگری او در رده های پایه نخواهد بود.

4125