جدال بارسلونا و دورتموند برای جذب ستاره‌ی مکزیکی

جدال بارسلونا و دورتموند برای جذب ستاره‌ی مکزیکی

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند باشگاه‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا در صف باشگاه‌های خواهان به خدمت گرفتن لوزانو موقعیت بهتری دارند و بارسا با ایجنت او در تماس است.


اما دورتموند و منچستریونایتد هم به خصوص بعد از بازی‌های درخشان لوزانو در جام جهانی روسیه به او علاقه‌مندتر شده‌اند و حاضر نیستند میدان رقابت را به حریفان اسپانیایی خود واگذار کنند.


انتظار می‌رفت لوزانو تابستان امسال به یکی از این تیمهای بزرگ منتقل شود ولی باشگاه هلندی او، آیندهوون مانع از جدا شدن ستاره‌ی مکزیکی خود شد. درحالیکه به نظر می‌رسد بارسلونا در اولین فرصت نقل و انتقالات لوزانو را به نیوکمپ منتقل کند ولی روزنامه‌های آلمانی می‌گویند باشگاه بوروسیا دورتموند هم عزم خود را برای انتقال این وینگر مکزیکی به تیم خود جزم کرده و قصد دارد با پیشنهادی بهتر نسبت به بارسلونا در رقابت با این تیم بر سر جذب لوزانو به پیروزی برسد.


از سوی دیگر اتلتیکو مادرید هم برای تقویت ترکیب خود در جناحین به دنبال دو وینگر می‌گردد و به همین خاطر لوزانو و جیووانی سیمئونه، پسر سرمربی‌اش دیه‌گو سیمئونه که در حال حاضر بازیکن فیورنتینا است را در دستور کار قرار داده است.


هیروینگ لوزانو فصل گذشته در اولین فصل حضور در لیگ هلند در باشگاه آیندهوون خوش درخشید و در 29 بازی برای این تیم با به ثمر رساندن 17 گل توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد. جدا شدن لوزانو از پی اس وی آیندهوون در فرصت نقل و انتقالات ژانویه قطعی به نظر می‌رسد و باید منتظر ماند و دید بارسلونا، دورتموند، اتلتیکو مادرید یا منچستریونایتد، کدامیک می‌توانند در رقابت برای جذب او موفق شده و این وینگر بااستعداد را به ترکیب تیم‌هایشان اضافه کنند؟