په‌په: رونالدو در تورین خوشحال است؛ بعید می‌دانم به پرتغال برگردد

په‌په: رونالدو در تورین خوشحال است؛ بعید می‌دانم به پرتغال برگردد

پایگاه خبری فوتبالی – په‌په، مدافع سابق تیم رئال مادرید که در این تیم با کریستیانو رونالدو همم تیمی بوده اعلام کرده کریستیانو در تورین خوشحال است و بعید به نظر می‌رسد به بازگشت به پرتغال بیندیشد.

به گزارش فوتبالی، آينده کریستیانو رونالدو در یوونتوس نامطمئن است زیرا او قراردادش که سال آینده به پایان می‌رسد را تمدید نکرده و بسیاری می‌گویند ممکن است حتی رونالدو به پرتغال برگردد. مسئله‌ای که په‌په‌، دوست و هم‌تیمی او در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال آن را تکذیب می‌کند.

په‌په در جدیدترین گفت‌ و گوی خود به Novo گفته: کریستیانو در ذهنش بازگشت به پرتغال می‌گذرد؟ صادقانه بگویم، با توجه به شناختم از او مطمئن نیستم که بازگشت به وطنش را زیر نظر داشته باشد. فکر می‌کنم او در تورین راضی و خوشحال است. او در سری آ آقای گل است و کسانی که از او انتقاد می‌کنند نمی‌دانند چقدر مشکل است که هر سال بیش از ۳۰ گل به ثمر برسانید.

په‌په در ادامه افزود: کاری که کریستیانو انجام می دهد باورنکردنی است. امیدوارم او برای چند سال دیگر آن جا بماند، لذت را به فوتبال‌دوستان بدهد و در تیم ملی پرتغال هم به خوبی بازی کند. مثل همیشه که این کار را انجام می‌دهد.

1101