رد انتقال بازی تیم‌های استقلال خوزستان و ملاثانی به شهر دیگر

رد انتقال بازی تیم‌های استقلال خوزستان و ملاثانی به شهر دیگر

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از رفع مشکل نور ورزشگاه تختی اهواز در هفته جاری برای برگزاری دربی فوتبال استان بین دو تیم استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی در لیگ یک کشور خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، در حالی که به دلیل مشکل نور ورزشگاه تختی اهواز خبرهایی مبنی بر احتمال انتقال بازی‌های دو نماینده خوزستان (استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان) در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به ویژه دربی این هفته فوتبال استان، به شهر دیگری مطرح شده است، مدیرکل ورزش استان این موضوع را رد کرد.

افشین حیدری با بیان اینکه اکنون زمین فوتبال ورزشگاه تختی در اختیار هیات فوتبال اهواز است، اظهارکرد: رفع مشکل نور ورزشگاه نیز در تعهد پیمانکار بوده که او در حال اورهال کردن تجهیزات استادیوم است.

وی بیان کرد: نورافکن‌های ورزشگاه و وسایل مورد نیاز برای رفع مشکل نور آن، خریداری شده و نصب می‌شوند. این مشکل در هفته جاری برطرف خواهد شد و برای انجام بازی این هفته دو تیم استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی در این ورزشگاه مشکلی وجود ندارد.

استقلال خوزستان از ساعت ۲۰:۱۵ روز دوشنبه هفته جاری میزبان تیم استقلال ملاثانی است که طبق گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان، استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز از استقلال ملاثانی پذیرایی خواهد کرد.

7474