کیه‌لینی: من و بوفون هیچ‌گاه به یک مشکل برای یوونتوس تبدیل نخواهیم شد

کیه‌لینی: من و بوفون هیچ‌گاه به یک مشکل برای یوونتوس تبدیل نخواهیم شد

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیه‌لینی مدافع با تجربه بانوی پیر، در مورد وضعیت خودش و جیانلوئیجی بوفون در باشگاه یوونتوس گفت و اذعان کرد که آن‌ها به خودشان اجازه نخواهند داد که روزی تبدیل به یک مشکل در این باشگاه شوند. 

به گزارش فوتبال، دو با سابقه بیانکونری در ماه‌های پایانی قرارداد خود قرار دارند و در حال حاضر نیز هیچ مذاکره‌ای نیز با سران این باشگاه نکرده‌‍‌اند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، کیه‌لینی در این باره به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "در زمان برگزاری بازی‌های ملی، به نظر می‌رسید که تمدید قرارداد من و بوفون، یک مشکل خواهد بود، اما این موضوع صحیح نیست. این مشکل وجود ندارد، وجود نداشت و هیچ وقت نیز چنین چیزی در این باشگاه رخ نخواهد داد. بازار نقل و انتقالات عجیبی است، اما من هیچ‌وقت تمایل ندارم که با پیراهن یک تیم دیگر در سری آ یا اروپا بازی کنم. در حال حاضر فقط روی دیدار با آتالانتا تمرکز کرده‌ام."

یوونتوس در این فصل از سری آ، دیگر وضعیت مناسبی مثل فصول گذشته ندارد. بیانکونری با هدایت پیرلو در حال حاضر با 62 امتیاز از 30 بازی در رده سوم قرار دارند و با اینترمیلان صدرنشین فاصله 11 امتیازی دارند. دیگر بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها بتوانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

4416