رایولا امروز در مورد کدام بازیکنان با یوونتوس صحبت می کند؟

رایولا امروز در مورد کدام بازیکنان با یوونتوس صحبت می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - مینو رایولا ایجنت سرشناس به ایتالیا سفر کرده است و قرار است که به زودی با میلان و یوونتوس جلسه برگزار کند اما با بیانکونری ها در مورد کدام بازیکن صحبت خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، رایولا چند روز پیش در تورین بود اما با مدیران یوونتوس ملاقات نکرد. او امروز قرار است که با میلان جلسه برگزار کند و تمدید قرارداد ایبرا تا سال 2022 را به نتیجه برساند. این وکیل از سویی قرار است که با بانوی پیر ملاقات کند و در مورد استراتژی های آینده بیانکونری ها صحبت کند. فدریکو برناردسکی و ماتیس دلیخت در لیست موکلان رایولا هستند. مدافع هلندی فروشی نیست اما ملی پوش ایتالیایی شاید در این تابستان جدا شود.  شایعات وجود دارد که برناردسکی ممکن است که با السیو رومانیولی از میلان که دیگر موکل رایولا است، معاوضه شود. قرارداد مدافع میلان تا 2022 قرارداد دارد اما ایجنتش دستمزد سالانه شش میلیون یورو را طلب کرده است که روسونری ها با آن مخالفت کرده اند.

پل پوگبا و مویزه کین نیز در لیست خرید یوونتوس هستند، هر دو تجربه حضور در بیانکونری ها را دارند و موکل رایولا هستند.  پوگبا در سال 2016 با 105 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست و کین در سال 2019 با 30 میلیون یورو راهی اورتون شد. قرارداد پوگبا با یونایتد تا 2022 اعتبار دارد و احتمال خروجش از اولدترافورد در تابستان بعدی کم نیست اما این بازیکن باید دستمزدش را برای پیوستن به یووه کم کند.  کین نیز که امسال قرضی به پی اس جی رفته در لیست خرید یووه قرار دارد. دوناروما از میلان و گراونبرچ از آژاکس نیز دیگر موکلان رایولا هستند که شایعاتی در مورد حضورشان در یووه مطرح بود اما بیانکونری ها فعلا تمایلی به خرید آنها ندارند.

4125