شکایت رسمی برشیا از بالوتلی و مینو رایولا

شکایت رسمی برشیا از بالوتلی و مینو رایولا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه برشیا در بیانیه ای اعلام کرد که اقدام قانونی علیه ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی و وکیلش مینو رایولا به خاطر اتهامات کذب صورت خواهند داد. بالوتلی و وکیلش مدعی شده بودند که برشیا حاضر نشده اند تا از این مهاجم تست کرونا بگیرند.

به گزارش فوتبالی، رایولا به خبرنگاران گفته بود که برشیا حاضر نشده تا از بالوتلی مثل سایر اعضای تیم تست کرونا بگیرد.در حقیقت این روزها بالوتلی به دور از هم تیمی هایش و در ساعاتی متفاوت و در زمینی متفاوت تمرین می کند چرا که تست کرونا نداده است. بالوتلی در صفحه اینستاگرامش ادعای وکیلش را تایید کرده بود

باشگاه برشیا در بیانیه ای اعلام کرد که از کادر پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا خواسته اند تا تمامی اطلاعات پزشکی را بررسی کند. وی اظهور داشت:" در پی اظهارات گمراه کننده، غیرمسئولانه و اشتباه برخی از افراد که امروز در رسانه ها منتشر شد باید اعلام کنیم که کادر پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا به صورت ویژه ای از ما بازدید کند. در مورد این موضوع خاص، از وکلایمان خواستیم تا اقدام قانونی علیه افرادی داشته باشند که اطلاعات غلط منتشر می کنند.باشگاه برشیا اعلام می کند که ما به پروتکل های بهداشتی احترام گذاشتیم و حتی به خواست خودمان یک متخصص تمام وقت استخدام کردیم تا تمامی مسائل اورژانسی در مورد ویروس کووید - 19 را مورد بررسی قرار بدهد. این که یکی از بازیکنان به ما اتهام بزند که به قوانین احترام نگذاشته ایم، اتفاق شرم باری است و آنهایی که چنین اتهامی زده اند تاوانش را خواهند پرداخت (از نظر اقتصادی و وجهه). پس سعی می کنیم از کار و فداکاری های این باشگاه دفاع کنیم. همان طور که همه می داینم رفتار غیرمسئولانه یک نفر می تواند خطرات زیادی را برای همه ایجاد کند."