حمله سه سارق مسلح به خانه مدافع رم و ربودن ساعت رولکس و اشیای قیمتی

حمله سه سارق مسلح به خانه مدافع رم و ربودن ساعت رولکس و اشیای قیمتی

پایگاه خبری فوتبالی - سه مرد مسلح شب گذشته به خانه کریس اسمالینگ حمله کردند و این بازیکن را مجبور کردند تا صندوق خانه اش را باز کند و ساعت رولکس و جواهراتش را به آنها بدهد.

به گزارش فوتبالی، اسمالینگ به علت مصدومیت نتوانست در بازی برگشت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ میان رم و آژاکس حضور داشته باشد. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که این بازیکن و خانواده اش در حال استراحت بوده اند که سه مرد مسلح با ماسک وارد خانه آنها در شهر رم شدند. سارقان، این بازیکن را مجبور کردند تا صندوق جواهرات را باز کند و ساعت رولکس، جواهراتش و سایر اشیای قیمتی را در اختیار انها قرار بدهد. همسر اسمالینگ و فرزند دو ساله شان "سام" نیز در خانه بودند.

گزارشات حاکی از آن است که مدافع هسابق منچستریونایتد ساعت پنج بامداد به نیروهای پلیس زنگ زده است. مقامات در حال بررسی هستند آن هم در حالی که رم نیز با این بازیکن تماس گرفته است و اعلام کرده است که از انها حمایت خواهد کرد. در ماه نوامبر نیز خانه پائولو فونسکا از رم مورد سرقت  قرار گرفته بود اما این مربی و خانواده اش در آن لحظه در خانه نبودند. در ماه های اخیر سرقت از خانه فوتبالیست های مشهور در سرتاسر اروپا به یک اپیدمی تبدیل شده است.

4125