رونمایی از نسخه 2021 سوپرمن

رونمایی از نسخه 2021 سوپرمن

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان پرسپولیس اولین گل قرمزها را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند

به گزارش فوتبالی، سیدجلال حسینی که در لیگ برتر یک فصل رویایی را با پرسپولیس سپری می کند و با گل های سه امتیازی نقش تاثیرگذاری در صدرنشینی قرمزها داشته است، در اولین بازی پرسپولیس در دور جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق شد اولین گل خود و پرسپولیس را وارد دروازه الوحده امارات کند تا قرمزها نیمه اول را برنده به رختکن بروند.

گلی که در دقیقه 41 به ثمر رسید، امید عالیشاه در سمت راست زمین به مهدی ترابی پاس داد که پاسکاری های این بازیکن با احسان پهلوان، حرکت در عرض او و پاس رو به عقب این ستاره قرمزها را سید جلال حسینی با شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

سیدجلال حسینی در حالی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند که مهدی ترابی، کنعانی زادگان، نوراللهی و مغانلو فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و با بدشانسی آنها را از دست دادند.

سیدجلال حسینی با گلی که وارد دروازه الوحده کرد بار دیگر توانمندی های خود را به سرمربی هلندی این تیم ثابت کرد تا نشان دهد همچنان سوپرمن پرسپولیس است.

تن کاته که قبلا سرمربی الجزیره امارات بود سه سال پیش قبل از مصاف تیمش با پرسپولیس در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ با بی‌اهمیت شمردن پایان محرومیت سیدجلال گفته بود که او سوپرمن نیست، اما در نهایت با گل مدافع کارکشته سرخپوشان تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت و حالا مصاف دوباره او با پرسپولیس با گلزنی سیدجلال همراه شد.

7655