هند سرزمین خوشبختی شجاعی؟

هند سرزمین خوشبختی شجاعی؟

پایگاه خبری فوتبالی- با غیبت سعید آقایی به نظر می‌رسد شانس دوباره ای به علی شجاعی رسیده تا در سمت چپ دفاعی پرسپولیس در ترکیب اصلی حضور یابد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به مثبت شدن تست کرونا سعید آقایی و اینکه او دو هفته باید شرایط قرنطینه را پشت سر بگذارد حالا علی شجاعی که در اصل یک وینگر چپ است اصلی ترین گزینه قرمزها برای پست دفاع چپ به حساب می‌آید.  

اکنون از میان گزینه‌هایی که از چندی پیش برای حضور در سمت چپ دفاعی بعد از محرومیت سعید آقایی مطرح شده، به نظر می‌رسد علی شجاعی توانسته نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند و امروز آخرین تست را در این زمینه دنبال خواهد کرد.

علی شجاعی که فصل گذشته در نساجی مازندران فرصت حضور در پست غیرتخصصی مدافع چپ را نیز به دست آورده، در دو بازی پرسپولیس در لیگ برتر که سعید آقایی حضور نداشت در این پست به میدان رفته بود و فرصت بیشتری برای بازی در این پست نصیب او نشده است.  

هنوز مشخص نیست یحیی چه ترکیبی را مقابل نماینده امارات به میدان می‌فرستد، اما بی‌شک او به‌خوبی می‌داند که سعید آقایی را دست‌کم در دیدار نخست در اختیار نخواهد داشت و همین موضوع باعث شده گل‌محمدی برای پست دفاع چپ به فکر جایگزین باشد. 

گزینه محتمل برای این پست هم علی شجاعی است که هنوز فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است اما آنچه از تصاویری که از تمرینات این تیم در گوا منتشر شده است، نشان می دهد شجاعی انگیزه بالایی برای درخشش در دیدارهای پیش‌رو دارد تا کادرفنی قرمزها را امیدوارتر کند. 

باید منتظر ماند و دید که علی شجاعی می تواند خاطرات خوب خود با پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را این بار در هند تکرار کند و به بازیکن ثابت این تیم در سمت چپ خط دفاعی قرمزها تبدیل شود یا خیر.

7655