استراماچونی: وراتی را برای اینتر می‌خواستم اما کسی به توانایی‌های او ایمان نداشت

استراماچونی: وراتی را برای اینتر می‌خواستم اما کسی به توانایی‌های او ایمان نداشت

پایگاه خبری فوتبالی – آندرا استراماچونی اعلام کرده زمانی که در اینتر حضور داشت به وراتی علاقه داشته و می‌خواسته این بازیکن در اینتر حضور پیدا کند اما کسی بابت احتمال موفقیت وراتی در اینتر مطمئن نبوده و به همین دلیل وراتی جذب نشده.

به گزارش فوتبالی، مارکو وراتی یکی از بهترین هافبک‌های یک دهه اخیر ایتالیاست اما تا به حال در سری آ بازی نکرده. او فوتبال خود را از آکادمی پسکارا آغاز کرده و ۴ سال هم در تیم اصلی پسکارا بازی کرد. پسکارا در سال ۲۰۱۲ قهرمان سری بی شد اما در همان سال وراتی توسط پاریسی‌ها خریداری شد تا حتی فرصت حضور در سری آ به همراه پسکارا را پیدا نکند. آندرا استراماچونی که در فصل ۱۳-۲۰۱۲ سرمربی اینتر بود اعلام کرده به جذب وراتی علاقه داشته است.

استراماچونی در گفت و گو با یک شبکه رادیویی گفته: درباره ارائه فوتبال ایتالیایی باید به این مسئله توجه کرد که وراتی بدون حضور در سری آ به پاری سن ژرمن برده شد. او در پسکارا کنار لورنزو اینسینیه حضور داشت و هر ۲ در سطحی متفاوت بازی می‌کردند.

استراماچونی در ادامه افزود: وراتی را برای اینتر می‌خواستم و ماسیمو موراتی هم سعیش را انجام داد اما همه می‌ترسیدند که روی موفقیت او شرط ببندند و مطمئن باشند. هیچ کس او را باور نداشت.

1101