نماینده سابق بارسلونا: وینیسیوس می‌گفت طرفدار بارسلونا است

نماینده سابق بارسلونا: وینیسیوس می‌گفت طرفدار بارسلونا است

پایگاه خبری فوتبالی - آندره کوری نماینده سابق باشگاه بارسلونا در آمریکای جنوبی در گفتگو با اسپورت کاتالونیا در مورد این که چرا رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور دو بازیکن برزیلی که مورد توجه بارسا بودند، راه حضور در رئال مادرید را انتخاب کردند، توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، کوری می گوید که وکلای وینیسیوس در ابتدا با بارسلونا به توافق رسیده بودند اما در نهایت آنها را دور زدند. کوری بیان کرد:"وکلا و والدین وینیسیوس در بارسلونا بودند. وگنر ریبریو ایجنت برزیلی با رئال مادرید تماس گرفت و به فلورنتینو پرز هشدار داد. رئالی ها آنها را به مادرید دعوت کردند. وکلای وینیسیوس گفتند که در این سفر اتفاقی رخ نخواهد داد چرا که با ما به توافق رسیدند. حتی کالافات نماینده رئال می گفت که این انتقال غیرممکن است. وکلای وینیسیوس به بارسلونا برگشتند، با ما به توافق نهایی رسیدند، به ما دست دادند... و ناگهان ناپدید شدند و به ما خیانت کردند."

وی در ادامه صحبت های خود گفت:"در مورد وینیسیوس، سه سال و نیم از رئال مادرید جلوتر بودیم. وکلایش به ما خیانت کردند. با فدریکو پنا و استفانو هاویا وکلای وینیسیوس رفت و آمد خانوادگی داشتیم و حتی به مراسم ازدواج اقوامشان می رفتم. ما مشتری شرکت آنها بودیم نه رئال مادرید. وینیسیوس پانزده روز پیش از پیوستن به رئال مادرید، می گفت که طرفدار بارسلونا است، اسطوره اش نیمار است و مسی را بهتر از رونالدو می دانست. بعد از آن که به رئال مادرید رفت، چیزهای دیگری گفت."

آندره کوری در مورد رودریگو گوئس دیگر بازیکنی که به رئال مادرید ملحق شد هم صحبت کرد:"رئال مادرید به وینیسیوس مطمئن نبود و می ترسیدند که بازیکن اشتباهی را خریده باشند. به همین خاطر به سراغ رودریگو گوئس رفتند تا دو بازیکن همسن، هم پست و برزیلی را بخرند. رودریگو را مدت زیادی بود که می شناختم و کاملا مناسب بارسلونا بود. نمایندگان بارسلونا دو بار برای خرید وی با مدیر سانتوس جلسه گذاشتند اما توافق نهایی حاصل نشد و در نهایت رئال مادرید وارد شد. قیمت وینیسیوس 18 میلیون یورو بود و رودریگو 20 میلیون یورو. اما رئال مادرید برای وینیسیوس 60 میلیون یورو هزینه کرد که 45 میلیون برای انتقالش بود، شش میلیون یورو برای کمیسیون و هشت میلیون یورو برای پاداش انتقال. اولین دستمزدش هم سه میلیون یورو بود. در مورد رودریگو هم 65 میلیون یورو پرداختند که پنج برابر بیشتر از ما بود. با این وجود پدر رودریگو به من زنگ زد و گفت که بارسا را ترجیح می دهد."

4125