لیگ دسته اول فوتبال؛ حاشیه امنیت مس در صدر جدول/ رقابت داغ ۳ تیمی که آسیایی بودند!

لیگ دسته اول فوتبال؛ حاشیه امنیت مس در صدر جدول/ رقابت داغ ۳ تیمی که آسیایی بودند!

پایگاه خبری فوتبالی- سه تیمی که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، برای صعود به لیگ برتر از لیگ دسته اول فوتبال کشور رقابت داغی با یکدیگر دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقلاز مهر، همانطور که خیلی از کارشناسان فوتبال پیش بینی می‌کردند، شهرداری آستارا پدیده نیم فصل نخست رقابتهای لیگ دسته اول، با آغاز نیم فصل دوم دچار افت شد و با اینکه هنوز با ۳۱ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، اما شرایط این تیم به گونه‌ای است که بعید است بتواند به رقابت با دیگر تیم‌های مدعی برای صعود به لیگ برتر ادامه دهد.
مس کرمان صدرنشین فعلی این رقابت‌ها فعلاً با نتایجی که در نیم فصل دوم به دست آورده، با حاشیه امنیتی مناسب در صدر جدول قرار دارد و فاصله خود را تا حدودی با تیم‌های تعقیب کننده افزایش داده است. کرمانی‌ها بعد از امتیازاتی که برابر هوادار و استقلال خوزستان در هفته‌های شانزدهم و هفدهم از دست دادند، دو پیروزی با ارزش و متوالی مقابل گل ریحان و شاهین بوشهر به دست آوردند تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، فجرسپاسی، استقلال خوزستان و شهرداری آستارا با ۳۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند و نزدیک‌ترین و اصلی‌ترین تعقیب کنندگان تیم صدرنشین هستند.

مس کرمان، فجرسپاسی و استقلال خوزستان که در سه رده بالای این جدول قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد اصلی‌ترین رقابت برای صعود به لیگ برتر بین این سه تیم خواهد بود، نه تنها سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر را دارند، بلکه حتی سابقه حضور جام باشگاه‌های آسیا را هم دارند. در این میان استقلال خوزستان یک بار هم قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده است.

دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول روز سه شنبه ۲۴ فروردین برگزار می‌شود که تیم مس کرمان در دیداری خانگی پذیرای شهرداری آستارا است. مسی‌ها حتی در صورت شکست در این بازی خانگی، باز هم صدر جدول را از دست نخواهند داد.

6641