دیلیویو: رونالدو فناناپذیر نیست، دیبالا باید بماند

دیلیویو: رونالدو فناناپذیر نیست، دیبالا باید بماند

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط یوونتوس اضطراری به نظر می رسد. کریستیانو رونالدو شاید به خاطر بحران مالی این تیم جدا شود، از نظر ورزشی فصل جالبی نداشته اند و از جامهای بزرگ دور هستند و از سویی آینده پائولو دیبالا هم روی هواست. حالا آنجلو دیلیویو بازیکن سابق یوونتوس به جدایی دیبالا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، دیلیویو در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت بیان کرد:" یوونتوس نمی تواند بازیکنی نظیر دیبالا را بفروشد. از نظر من او آینده یوونتوس است. کریستیانو رونالدو فناناپذیر نیست هر چند که همیشه ما را شگفتزده می کند. دیبالا را آینده یوونتوس می دانم."

یوونتوس به خاطر مشکلات مالی در نظر دارد که دیبالا را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا بخشی از مشکلات اقتصادی خود را حل کند این در حالیست که این مهاجم ترجیح می دهد که قراردادش را تمدید کند و حتی مدیران یووه را تهدید کرده است که اگر حاضر به تمدید قراردادش نشوند در تابستان 2022 به صورت رایگان جدا می شود. یووه یکی از باشگاه هایی است که به خاطر کرونا و نبود تماشاگران در ورزشگاه ها به شدت متضرر شده است. فصل ضعیف این تیم در سری آ و چمپیونزلیگ هم این مشکلات مالی را افزایش داده است و به همین خاطر اخراج پیرلو هم در پایان فصل دور از انتظار نیست.

4125