نصف اروپا به دنبال خرید پدیده 15 ساله آژاکس؛ از بارسلونا تا سیتی و بایرن

نصف اروپا به دنبال خرید پدیده 15 ساله آژاکس؛ از بارسلونا تا سیتی و بایرن

پایگاه خبری فوتبالی - در آمستردام هر روز یک پدیده جدید رشد می کند. باشگاه های بزرگ اروپا با دقت اتفاقات آکادمی آژآکس را دنبال می کنند. آخرین بازیکنی که در آکادمی آژاکس نامش را سر زبان ها انداخته، گابریل میسهوی است که فقط 15 سال سن دارد.

به گزارش فوتبالی، گابریل در سال 2017 عنوان بهترین بازیکن مسابقات " آروسا فوتبال 7" را کسب کرد . آژاکس در فینال آن مسابقات توانست رئال مادرید را شکست بدهد که میسهوی گل پیروزی تیشم را به ثمر رساند. او که در آن مسابقات با شماره هفت بازی می کرد، عملکرد درخشانی داشت. گابریل حالا پس از چهار سال کاپیتان تیم زیر 17 سال آژاکس و ملی پوش تیم زیر 16 سال هلند است. او هافبکی هجومی و بسیار تکنیکی است که خوب دریبل می زند و به سمت دروازه حریف حرکت می کند. او در سه بازی اخیرش در تیم نوجوانان هلند دو گل به ثمر رسانده است.

اوورمارس مدیر ورزشی آژاکس پس از آن که برایان روبری را با ناکامی در تمدید قراردادش از دست داد (این بازیکن راهی لایپزیش شد) نمی خواهد جواهری دیگر از آکادمی را رایگان از دست بدهد. بارسلونا، دورتموند، بایرن مونیخ، چلسی، منچسترسیتی و لایپزیش شرایط جذب گابریل میسهوی را به دقت دنبال می کنند. پدر این بازیکن اجازه اقامت در انگلیس را دارد  و به همین خاطر با وجود قوانین برگزیت، گابریل مشکلی برای انتقال به تیم های انگلیسی نخواهد اشت. آژاکس برای جلوگیری از جدایی این بازیکن 15 ساله یک قرارداد مالی اغواکننده و سه ساله به وی پیشنهاد داده است.وکالت این بازیکن به عهده جاناتان بارنت، وکیل گرت بیل است.

4125