مدیر برنامه ایکاردی به دنبال خروج او از پاری‌سن‌ژرمن

مدیر برنامه ایکاردی به دنبال خروج او از پاری‌سن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه اکیپ اعلام کرده مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی به دنبال آغاز مذاکرات جهت خروج احتمالی موکلش از پاری سن ژرمن، پس از تنها ۱۲ ماه از حضورش در تیم فرانسوی است. آن هم وقتی پاریسی‌ها ۵۰ میلیون یورو برای او هزینه کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، ایکاردی در لیست پاری سن ژرمن برای بازی امروز مقابل استراسبورگ حضور ندارد زیرا در دیدار جام حذفی مقابل لیل مصدوم شد. او روز گذشته بالاخره توانست کنار تیم تمرین کند اما از آمادگی بدنی مناسبی برخوردار نبود و احتمالا در بازی برگشت مقابل بایرن هم بازی نمی‌کند. این پنجمین مصدومیت اوست و با توجه به غیبت به دلیل کرونا در چند بازی دیگر، بازی امروز بیست و چهارمین دیداری است که از دست می‌دهد. ایکاردی تا اینجای کار در ۱۹ بازی ۷ گل زده و ۶ پاس گل داده اما جایگاهش توسط مویزه کین به چالش کشیده شده.

این آمار باعث شده مدیربرنامه‌اش به فکر خروج او باشد. دستمزد ایکاردی البته ۱۰ میلیون یورو است و تیم‌هایی زیادی توانایی پرداخت آن را ندارند. مسئولین پاری‌سن‌ژرمن هنوز در این رابطه صحبتی انجام ندادند اما اگر ایکاردی جدا شود، آن‌ها روی مویزه کین سرمایه‌گذاری می‌کنند یا به سراغ کالیموندو، بازیکن تیم لنز خواهد رفت. همچنین اگر ایکاردی جدا شود، با ذخیره پول وی می‌توانند امباپه را حفظ کنند.

1101