بلبلی: جنگندگی شاخصه نفت‌مسجدسلیمان است/در استقلال ناملایمتی هایی شد ولی بهتر است حرفم در دلم بماند

بلبلی: جنگندگی شاخصه نفت‌مسجدسلیمان است/در استقلال ناملایمتی هایی شد ولی بهتر است حرفم در دلم بماند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بزرگترین شاخصه بچه‌های ما جنگندگی است، باید تمام توانمان را بگذاریم که نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمد بلبلی در مورد شروع کار نفت مسجد سلیمان در سال 1400 اظهار داشت: در ابتدا باید از مجتبی حسینی، مجید محافظت‌کار و داریوش یزدی و همکارانشان در کادرفنی تشکر کنم. شرمنده آن‌ها شدیم که نتوانستیم خواسته هایشان را برآورده کنیم. همچنین به محمود فکری و کادرفنی جدید خوش آمد می‌گویم.

وی افزود: شرایطمان در جدول سخت است و نیاز به امتیاز داریم. بازی‌های سختی پیش رو داریم. در لیگ برتر تیم ضعیف نداریم و حریفانمان قدر هستند. همه تیم‌ها با برنامه بازی می‌کنند و ما هم تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که در بازی‌های آینده امتیازات لازم را کسب کنیم. بازیکنان ما جوان، جنگنده و فنی هستند و می‌توانیم نتیجه بگیریم و دل هوادران را شاد کنیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد شکست مقابل نساجی در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و در آن چیزی را نمی‌توانید پیش بینی کنید. آن بازی یک اتفاق بود و دیگر تکرار نمی‌شود. بزرگترین شاخصه بچه‌های ما جنگندگی است. در آن بازی اصلا جنگنده نبودیم ولی قول می‌دهیم از این به بعد تمام توانمان را بگذاریم که نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

بلبلی در خصوص کارکردن با محمود فکری عنوان کرد: محمودفکری و همکارانش مربیان قابل احترامی هستند و بازیکنان بزرگی بودند. همه ما بازیکنان باید دست به دست هم بدهیم و با هدایت کادرفنی جدید رو به جلو برویم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم. امیدوارم آنطور که می‌خواهیم بشود و در این راه تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم. آمدن محمود فکری، حنیف عمران زاده و سعید لطفی برایمان انگیزه جدیدی شده، ان‌شاالله همه چیز بر وفق مراد ما باشد و خوب پیش برود.

وی در مورد بازی با سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر که اولین محک نفت مسجدسلیمان با محمود فکری است، اظهار داشت: فقط یک جلسه با او تمرین کردیم و هنوز کارفنی آنچنانی انجام ندادیم ولی بچه‌ها انگیزه خیلی خوبی دارند. تمرین دیروز خیلی با نشاط و پرفشار بود. بازی با سپاهان مطمئنا خیلی سخت است. آن‌ها صدرنشین لیگ برتر، دونده و جنگنده هستند. بازیکنان با تجربه زیادی دارند. اگر آن‌ها می‌دوند ما باید بیشتر بدویم و اگر می‌جنگند ما باید بیشتر بجنگیم تا نتیجه خوبی بگیریم. شرایطمان در جدول بد شده و این را می‌دانیم. ان‌شاالله بتوانیم به خواسته‌هایمان برسیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط خودش گفت: خداراشکر شرایطم خیلی خوب شده و به آمادگی خوبی رسیده‌ام. بدشانس بودم و هنوز گلزنی نکرده‌ام ولی این مساله روی من تاثیر نمی‌گذارد. البته مهم این است که به نتیجه گیری تیم کمک کنم اما مطمئنم در ادامه راه می‌توانم هم گلزنی کنم و هم برای تیمم مثمر ثمر باشم. ان‌شاالله از این به بعد این اتفاق بیفتد. باید بازی به بازی بهتر بشوم.

بلبلی تصریح کرد: برای برگشت به استقلال باید بازیکنی باشم که می‌تواند به تیم کمک کند. من بازیکن قرضی هستم. در انتهای فصل باید اینجا را ترک کنم و به استقلال برگردم. به اینجا آمده‌ام تا شرایط خوبی به دست بیاورم و به سطحی برسم که بتوانم در استقلال به تیم کمک کنم. البته در آن زمان هم می‌توانستم به تیم کمک کنم اما ناملایمتی‌ها و مشکلاتی بود و نامردی‌هایی شد که حالا نمی‌خواهم بحث را باز کنم. حرف دلم در دلم بماند بهتر است. نمی‌خواهم دغدغه جدیدی برایم به وجود بیاید. دنبال حاشیه نیستم. باید بجنگم و دوباره حقم را بگیرم در غیر این صورت مطمئنم تا صبح هم صحبت کنم کسی حرفم را باور نمی‌کند.

7474