راموس: اگر مسی در بارسلونا نبود، رئال مادرید به موفقیت‌های بیشتری می‌رسید

راموس: اگر مسی در بارسلونا نبود، رئال مادرید به موفقیت‌های بیشتری می‌رسید

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس کاپیتان باسابقه باشگاه رئال مادرید، هیچ شکی در خصوص فتح جام‌های بیشتر با این باشگاه در صورت حضور نداشتن لیونل مسی فوق  در بارسلونا، ندارد. 

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس به همراه رئال مادید موفق به کسب چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما تنها به اندازه نصف قهرمانی‌های لیونل مسی در لالیگا، قهرمان لیگ داخلی شده است.

به نقل از مارکا، راموس در مستند مربوط خودش "افسانه سرخیو راموس" در این باره گفت: "سال‌های زیادی در مقابل لیونل مسی زجر کشیدیم. شاید اگر بارسلونا او را در اختیار نداشت، ما جام‌های بیشتری نیز می‌بردیم. زمانی وجود داشت که ما با بهترین بارسلونا تاریخ وارد رقابت شدیم. ما سرمربی بی‌نظیری همچون ژوزه مورینیو داشتیم، اما با این وجود شکست دادن آن‌ها کار بسیار مشکلی بود. ما خیلی در مقابل آن‌ها نتوانستیم پیروز شویم و به نوعی زیر فشار قرار داشتیم."

راموس به دلیل مصدومیت، تا یک ماه نمی‌تواند رئال مادرید را همراهی کند. او دیدار مهم سه شنبه رئال مادرید مقابل لیورپول در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. کاپیتان لوس بلانکوس همچنین در دو دیدار حساس برابر بارسلونا و لیورپول نیز غایب بود. با اضافه شدن نام واران به لیست مصدومان، زیدان کار سختی در سازماندهی خط دفاعش در هفته آینده خواهد داشت. 

4416