فان؛ نویر و ترشتگن با سبیل آلیسون بکر چه شکلی می‌شوند؟

فان؛ نویر و ترشتگن با سبیل آلیسون بکر چه شکلی می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول چندی پیش مدل سبیل خود را به شکلی جالب تغییر داد که باعث سوژه شدنش شد و مورد توجه رسانه ها واقع شد. او در بازی مقابل رئال مادرید هم با همین مدل سبیل حاضر شد و عملکرد خوبی نداشت چرا که 3 گل خورد و تیمش در مجموع با نتیجه 3 بر 1 مقابل رئال مادرید شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در طرح هایی بامزه، رسانه Inside Football، مدل سبیل آلیسون بکر را روی چهره مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ و مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا اعمال کرده است و نتیجه‌ی آن جالب از آب درآمده است و چهره‌ی این دو دروازه‌بان آلمانی با سبیلی به شکل آلیسون بکر بسیار متفاوت شده است.

دروازه‌بان برزیلی لیورپول با تغییر مدل سبیل خود به این شکل تبدیل به سوژه‌ی کاربران شبکه های اجتماعی شده بود و بسیاری معتقد بودند که او برای بیشتر دیده شدن این کار را انجام داده است و به جای این کار ها بهتر است که تمرکزش را روی فوتبالش بگذارد.

آلیسون پس از بازی شب گذشته‌ی خود مقابل رئال مادرید، مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفت چرا که آن‌ها معتقد بودند بکر می‌توانست روی گل سومی که از وینیسیوس جونیور خورد بهتر عمل کند.

1470