عکس؛ تغییر چهره جالب دروازه‌بان لیورپول با گذاشتن سبیل!

عکس؛ تغییر چهره جالب دروازه‌بان لیورپول با گذاشتن سبیل!

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول، به تازگی تغییراتی در چهره‌اش اعمال کرده است که باعث شده تا در شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها مورد توجه قرار بگیرد. در واقع آلیسون بکر با تراشیدن ریش ها و گذاشتن سبیل چهره‌ای جالب و متفاوت از همیشه به خود گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آلیسون فردی است که به جنگندگی و تلاش در زندگی اعتقاد زیادی دارد. او چندی پیش در گفت و گویی با فورفورتو گفته بود:"زندگی درباره جنگیدن برای رسیدن به آرزوهاست. ممکن است رویایتان را عوض و یا آن را به روز کنید، اما باید برای رسیدن به چیزی که شما را خوشحال می‌کند، سخت تلاش کنید. در فوتبال، فتح جام‌ها همیشه هدف اصلی است. حالا که من طعم قهرمانی در لیگ قهرمانان را چشیده‌ام، دوست دارم یک بار دیگر آن را تجربه کنم." که از این حرف ها این نتیجه به دست می‌آید که آلیسون دوست دارد یک بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا هم به قهرمانی برسد. آن ها در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف رئال مادرید بروند.

در هر صورت آلیسون بکر با تراشیدن ریش های صورتش و گذاشتن سبیل چهره‌ای متفاوت نسبت به همیشه به دست آورده است که مورد توجه واقع شده چرا که او بدین شکل دیده نشده بود.

1470