رسمی/ دی‌بروین تمدید کرد؛ تا ۲۰۲۴ با منچسترسیتی!

رسمی/ دی‌بروین تمدید کرد؛ تا ۲۰۲۴ با منچسترسیتی!

پایگاه خبری فوتبالی – کوین دی‌بروین رسما قرارداد خود با منچستر سیتی را تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، کوین دی‌بروین، هافبک بلژیکی موفق تیم منچستر سیتی که نقشی غیر قابل انکار در موفقیت‌های تیم منچستر سیتی دارد با امضای قراردادی جدید تا  ۴ سال دیگر در منچسترسیتی خواهد ماند.

دی‌بروین در حال حاضر ۳۰ سال سن دارد اما با امضای این قرارداد تا ۳۴ سالگی در سیتی خواهد ماند. قرارداد پیشین او تا ۲ سال دیگر اعتبار داشت اما آن‌ قدر نقش مهمی برای سیتیزن‌ها دارد که مدیران این تیم بخواهند قراردادش را زودتر تمدید کنند.

خود دی‌بروین پس از تمدید گفته: نمی توانم از این خوشحال‌تر باشم. از مانی که در سال ۲۰۱۵ به سیتی پیوسته‌ام حس حضور در خانه را داشتم. هواداران را دوست دارم و خانواده ام در شهر منچستر جا افتاده‌اند. این باشگاه برای موفقیت تجهیز می‌شود. این مسئله به من شرایطی که برای بهترین عملکردم نیاز دارم را ارائه می‌کند. به همین دلیل برای امضای قرارداد مستقیما تصمیم گرفتم.  بهترین فوتبال دوران کاری‌ام را بازی می کنم و صادقانه می‌گویم که احساس می‌کنم از این بیشتر می‌تواند چیزی ارائه دهم. پپ مانند من فوتبال را می‌بیند. داشتن یک رابطه خوب با مربی اهمیت زیادی برای من دارد زیرا اهداف‌مان یکی است.

1101