نوری: استقلال در قرعه جام حذفی بدشانس بود/ می‌توان ذوب‌آهن را شکست داد

نوری: استقلال در قرعه جام حذفی بدشانس بود/ می‌توان ذوب‌آهن را شکست داد

پایگاه خبری فوتبالی- یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در قرعه‌کشی جام حذفی مقداری بدشانس بودند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مصاف استقلال و ذوب‌آهن در این مرحله گفت: همانطور که می‌دانید، استقلال در مرحله قبل با پیکان بازی کرد. به نظر آبی‌ها در قرعه مقداری بدشانس هستند چون همانطور که می‌بینید پرسپولیس قرعه آسانی به دست‌ آورده است.

او ادامه داد: مصاف آبی‌ها با ذوب‌آهن از یک جهت خوب است که استقلال با یک تیم خوب بازی می‌کند و از یک جهت بد است چون مصاف سختی پیش روی استقلال خواهد بود. من  فکر می‌کنم تیمی اگر بخواهد قهرمان جام حذفی شود باید رقبای خود را یکی پس از دیگری شکست دهد. امیدوارم استقلال بتواند شرایط خوبی را برای خود در این رقابت‌ها به دست بیاورد و موفق شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه تیم‌های دسته‌های پایین‌تر در جام حذفی انگیزه‌ بیشتری دارند، اظهار کرد: مصاف تیم‌های لیگ یک و لیگ 2 بدتر است چون انگیزه‌شان زیاد است و مصاف‌ با آن‌ها سخت‌تر است. من فکر می‌کنم استقلال مشکلی برای مصاف ذوب آهن نداشته باشد و بتواند نتیجه پیروزی را برای خود کسب کند.

نوری در پایان درباره شرایط رقابت‌های جام حذفی گفت: جام حذفی از این جهت راحت‌تر است که بازی‌ها کمتر است و یک جهت سخت‌تر است که شاید در مرحله‌ بعدی تیم‌های سخت‌تری مقابل هم قرار بگیرند. استقلال چون همیشه در این رقابت‌ها مدعی بوده است، می‌تواند شرایط بهتری برای خود دست و پا کند. امسال شرایط برای استقلال مقداری متفاوت است و هواداران از تیم حداقل یک جام می‌خواهند. امیدوارم شاهد موفقیت استقلال در رقابت‌های پیش‌رو باشیم.

7474