دفاع راست همچنان پاشنه آشیل پرسپولیس

دفاع راست همچنان پاشنه آشیل پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- سمت راست خط دفاعی قرمزها همچنان یکی از نقاط ضعف این تیم در لیگ بیستم محسوب می شود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در جدال مقابل پدیده، باز هم در سمت راست خط دفاعی آسیب پذیر نشان داد، مهدی شیری نه‌تنها در کارهای تدافعی خوب نبود، بلکه حتی در اضافه شدن به حمله‌های تیم هم اصلا خوب نشان نداد. 

علی نعمتی یار مستقیم شیری که در سمت چپ خط دفاعی پدیده بازی می کرد در بازی مقابل پرسپولیس خط دفاعی این تیم را حسابی آزار داد و هر زمانی که اراده می کرد از مهدی شیری عبور کرده و توپ را به محوطه جریمه این تیم ارسال می کرد.

شیری که از سرعت و تکنیک قابل قبولی بهره مند است، در بازی مقابل شاگردان مهدی رحمتی در ارسال ها کم دقت عمل می‌کرد و بعضاً با سانترهای کوتاه، توپ را لو می‌داد تا بعد از بازی از سوی کادر فنی مورد انتقاد قرار بگیرد.

یحیی گل محمدی که به این ضعف تیمش کاملا واقف است در نقل و انتقالات تابستانی اصرار زیادی به جذب دانیال اسماعیلی فر مدافع راست فصل گذشته ذوب آهن داشت اما این بازیکن به دلیل پیشنهاد بهتری که از سپاهان دریافت کرده بود راهی اصفهان شد تا دست سرمربی قرمزها در این پست همچنان خالی باشد و مجبور به استفاده از بازیکن غیرتخصصی در سمت راست خط دفاعی شود.

به نظر می‌رسد با اتمام محرومیت یک جلسه ای سیامک نعمتی، این بازیکن که یک مدافع راست غیرتخصصی است گزینه به مراتب بهتری نسبت به شیری برای بازی در سمت راست خط دفاعی قرمزها است.

7655