آمار جالب مدافع راست پرسپولیس

آمار جالب مدافع راست پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست پرسپولیس به صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر نزدیک شد و فقط 2 پاس گل کمتر از آلوز داده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که ریکاردو آلوز در بازی این هفته تراکتور و سپاهان موفق به گل‌سازی برای تیمش نشد، دانیال اسماعیلی‌فر نقش مهمی در واریز سه امتیاز بازی پرسپولیس و ملوان به حساب شاگردان یحیی گل‌محمدی داشت و توانست با یک پاس عرضی، یورگن لوکادیا را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا مهاجم هلندی قرمزها، دوباره به صدر جدول گلزنان برگردد.

دانیال اسماعیلی‌فر در حالی در دهمین بازی خود موفق شد چهارمین پاس گل خود را بدهد (هر 2.5 بازی یک پاس گل) که پیش از او مهدی شیری در 110 بازی 5 پاس گل (هر 22 بازی یک پاس گل) و صادق محرمی در 63 بازی 3 پاس گل (هر 21 بازی یک پاس گل) داده بودند و حالا مدافع جدید پرسپولیس، بعد از رد شدن از محرمی، فقط یک پاس گل برای رسیدن به آمار مهدی شیری در پرسپولیس دارد. 

اسماعیلی‌فر، البته علیرغم آمار نسبتا خوبش در پرسپولیس، جایی در اردوی تیم ملی ندارد و کارلوس کی‌روش ترجیح داده به رامین رضاییان و همچنین صالح حردانی، برای بازی در سمت راست خط دفاعی تیمش، اطمینان کند.

7655