بازوبندی که رونالدو به زمین کوبید چقدر فروش رفت؟

بازوبندی که رونالدو به زمین کوبید چقدر فروش رفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در بازی تیم ملی کشورش مقابل صربستان به علت اینکه داور گل صحیح او را در دقیقه 93 رد کرد، با عصبانیت بازوبند خود را به زمین کوبید و از زمین مسابقه بیرون رفت و این اتفاق پس از اعتراضات شدید به داور رخ داد.

به گزارش فوتبالی، پس از بازی تصمیم گرفته شد تا این بازوبند کاپیتانی به حراج گذاشته شود و پولی که از فروش آن حاصل می‌شود، برای درمان یک کودک صربستانی که از مشکل نخاعی رنج می‌برد هزینه شود.

پس از برگزاری حراج برای این بازوبند کاپیتانی که یک آتش نشان صربستانی آن را برداشته بود، با قیمت 75 هزار دلار یا همان 64 هزار یورو به فروش رفت، تا این بازوبند رونالدو که آن را به زمین کوبیده بود به فروش برسد و بخشی از هزینه لازم برای عمل جراحی آن کودک 6 ماهه صربستانی به دست بیاید.

در این روز ها و پس از اینکه رونالدو بازوبند را پرتاب کرده بود، این قضیه مورد توجه رسانه ها قرار گرفت اما اکنون به نظر می‌رسد که با فروش این بازوبند، پرونده به طور کامل بسته شده باشد و دیگر قضیه‌ی بازوبندی که رونالدو پرتاب کرد کش نداشته باشد. رونالدو از عصبانیت بازوبند خود را به زمین کوبید و اکنون با فروش رفتنش بخشی از هزینه لازم برای درمان یک کودک تامین شده است.

1470