چلسی ۲-۵ وست برومویچ؛ آبی‌پوشان در استمفوردبریج له شدند!

چلسی ۲-۵ وست برومویچ؛ آبی‌پوشان در استمفوردبریج له شدند!

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی در بازی این هفته خود در لیگ برتر شکستی سنگین را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی امروز در چهارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان وست برومویچ بود که در این دیدار شکستی سخت را متحمل شد.

شاگردان توخل این دیدار را به طرزی عجیب شروع کردند. ابتدا در دقیقه ۵ تیاگو سیلوا کارت زرد گرفت تا آبی‌پوشان بازی را محتاطانه دنبال کنند. ۲۲ دقیقه بعد پولیشیچ اولین گل چلسی را به ثمر رساند تا خیال آن‌ها اندکی آسوده شود ما در دقیق ۲۹ تیاگو سیلوا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. در حالی که همه منتظر سوت داور بودند در دقیقه دوم چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول پریرا ۲ گل برای وست برومی‌ها به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول با کامبک شاگردان توخل با نتیجه ۲-۱ به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم چلسی حملات بیشتری را ترتیب داد اما نتیجه عکس گرفت. کالوم رابینسون در دقیقه ۶۳ گل اول وست بروم را به ثمر رساند و دیانیه هم گل بعدی را زد تا حساب کار ۴-۱ شود.

3 دقیقه پس از گل چهارم وست بروم، مونت گل دوم چلسی را زد تا آبی‌پوشان اندکی به ادامه بازی امیدوار شوند اما در نهایت با گل پنجمی که رابینسون در دقیقه اول وقت‌های تلف شده وارد دروازه کرد بازی ۵-۲ شد و با همان نتیجه هم به پایان رسید.

1101