کیانی vs تراکتور؛ این بار به رنگ نارنجی

کیانی vs تراکتور؛ این بار به رنگ نارنجی

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره اسبق تراکتور این بار با پیراهن مس رفسنجان مقابل این تیم قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهدی کیانی یکی از پر سابقه ترین بازیکنان تاریخ تراکتور است که حدود یک دهه به صورت متوالی (جز یک مقطع کوتاه که این بازیکن در گسترش فولاد حضور داشت و در نیم فصل دوم به تراکتور بازگشت) در این تیم بازی کرد.

کیانی همزمان با خصوصی شدن تراکتور از این تیم جدا شده و لباس سپاهان را به تن کرد. بعد از حضور در سپاهان همواره تقابل های زردپوشان و تراکتور یک چهره ویژه داشت؛ چهره ای که مدت ها به عنوان کاپیتان تی تی ها، محبوب دل هواداران بود.

کیانی در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم بعد از دو فصل و نیم حضور در سپاهان از این تیم جدا شد و در حالی که از تراکتور به عنوان مقصد احتمالی او یاد می شد اما کیانی سر از مس رفسنجان در آورد. این اتفاق در حالی رخ داد که خبرهای مذاکره کیانی با مدیران تراکتور نیز منتشر شده بود اما بر اساس شنیده ها این انتقال به دلیل عدم توافقات مالی نهایی نشد تا کیانی راهی رفنسجان و تیم مس شود.

در بازی امروز تراکتور و مس رفسنجان شاهد حضور مهدی کیانی در ترکیب تیم میهمان هستیم. به این ترتیب مهدی کیانی یک بار دیگر در بازگشت به یادگار مقابل تیم اسبق خود قرار گرفته است. او در این دیدار بازوبند کاپیتانی مس را هم به بازو دارد.

گفتنی است که در حاشیه دیدار رفت تیم های سپاهان و تراکتور، مسئولان باشگاه تبریزی به پاس قدرانی از حضور موفق کیانی در تیم شان طی یک دوره طولانی مدت از او تجلیل به عمل آورده بودند.

6641