اعتراض پرسپولیس به بلندبودن چمن ورزشگاه

اعتراض پرسپولیس به بلندبودن چمن ورزشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا مشهد اعتراض کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که کادر فنی قرمزها و افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مطابق معمول هر مسابقه به همراه نماینده فدراسیون و ناظر داوری برای بازدید از وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا وارد زمین چمن این مسابقه شدند پس از بازدید، نسبت به بلند بودن وضعیت چمن این ورزشگاه اعتراض کردند.

پیروانی به نماینده فدراسیون گفت که روش بازی پرسپولیس فوتبال کلاسیک و بازی‌سازی است، ولی چمن ورزشگاه کار پرسپولیس را سخت خواهد کرد. پیروانی عقیده دارد گردش توپ خیلی در این زمین دشوار خواهد بود و انتظار پرسپولیس این است مسئولان این موارد را رعایت کنند چون واقعا به بازیکنان فشار زیادی وارد خواهد کرد.

البته چمن و همواری زمین مسابقه یکی از ارکان اساسی در کیفیت بازی های فوتبال به شمار می رود به طوری که اگر توپ در چمن با کمترین پستی بلندی حرکت کند و سرعت آن هم تحت تاثیر بلندی چمن قرار نگیرد، بازی دو تیم با کیفیت خواهد شد.

ورزشگاه امام رضا(ع) که متعلق به آستان قدس رضوی است در حال حاضر یکی از بهترین مجموعه های ورزشی کشور به شمار می رود و چمن این ورزشگاه که کیفیت بالایی دارد از بهترین زمین های چمن در ایران به شمار می رود اما پرسپولیس عقیده دارد چمن ورزشگاه بلند است. تا این لحظه ناظران بازی، قبول نکرده اند چمن را کوتاه کنند.

7655