یحیی و شاگردانش به دنبال اولین 3 امتیاز در 1400

یحیی و شاگردانش به دنبال اولین 3 امتیاز در 1400

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی در اولین روز پس از تعطیلات ۱۳ روزه سال جدید باید به مصاف پدیده مشهد برود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها سال 99 را با شکست دادن نفت مسجدسلیمان در استادیوم آزادی به پایان بردند، مسابقه‌ای که از چند جهت برای این باشگاه اهمیت زیادی داشت، گل‌زنی مهدی ترابی در بازگشت به این تیم و البته درخشش شهریار مغانلو، ماجراهای مهم آن مسابقه برای قرمزها بودند. 

تیم یحیی در این هفته‌ها نتایج درخشانی به دست آورده اما صدر جدول را به خاطر تفاضل گل به رقیب سرسختی به نام سپاهان واگذار کرده است، آنها امروز برای پس گرفتن صدر از طلایی‌ها، یک دوئل جذاب با شهرخودرو برگزار می‌کنند. مسابقه رفت با حریف مشهدی برای پرسپولیسی‌ها خاطره جذابی رقم زد. آنها در ورزشگاه آزادی سه بار توپ را از خط دروازه شاگردان مهدی رحمتی عبور دادند و با گل‌های سیدجلال، نوراللهی و سرلک، به راحتی بر حریف غلبه کردند. 

شناخت خوب یحیی از تیم سابقش، نقش مهمی در این برد دلچسب داشت، او در قامت یک مربی، به مراتب پرتجربه‌تر از رحمتی به نظر می‌رسد و این مساله نیز می‌تواند در مسابقه امروز به یحیی کمک کند. جالب اینکه در سه تقابل اخیر شهرخودرو و پرسپولیس، یحیی همیشه برنده بوده است. او در سه تجربه اخیر دو بار به عنوان مربی قرمزهای تهران و یک بار به عنوان سرمربی قرمزهای مشهد، در این مسابقه به برتری رسیده است.

پرسپولیسی‌ها در سال جدید، یک دیدار تدارکاتی با سایپا برگزار کرده‌اند و آن مسابقه را با تک گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. آنها با 37 امتیاز در رده دوم جدول حضور دارند و امروز به مصاف تیمی می‌روند که در 18 بازی گذشته 23 امتیاز به دست آورده و در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور دارد.

سال جدید فوتبال امروز رسما برای پرسپولیس و هواداران آنها آغاز می‌شود، هر چند صدر جدول لیگ برتر فعلا به سپاهان سپرده شده اما قرمزها نشان داده اند، جزو مدعیان جدی قهرمانی هستند و آرزوهای بزرگی برای سال جدید دارند، یحیی به خوبی می‌دانند که شروع سال با برتری و کسب سه امتیاز، چقدر می‌تواند برای او و شاگردانش مفید باشد.

7655