بررسی عملکرد نساجی در سال 99| از جدایی جنجالی فکری تا حضور کوتاه جلالی/ ساکت امید شهر خسته شد

بررسی عملکرد نساجی در سال 99| از جدایی جنجالی فکری تا حضور کوتاه جلالی/ ساکت امید شهر خسته شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال نساجی در سال 99 روزهای تلخی را پشت سر گذاشت اگرچه 2 پیروزی پیاپی در واپسین روزهای این سال امید را به شهر خسته بازگرداند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، در واپسین روزهای سال 98 بود که رضا مهاجری به دلیل عارضه قلبی و بستری شدن در بیمارستان از نساجی جدا شد اگر چه این مربی خیلی زود به میادین بازگشت و راهی ماشین سازی شد اما مشخص بود مسئولان باشگاه نساجی تمایلی به ادامه همکاری با این مربی نداشتند.

در نهایت نساجی با انتخاب محمود فکری برای 12 بازی آخر به توافق رسید تا وی در ادامه فصل 98-99 این تیم را هدایت کرد. فکری با یک کادر کاملا استقلالی وارد نساجی شد و در کنار مرفاوی، عمران زاده، دین محمدی و... کار خود را آغاز کرد و در تمامی بازی ها نتایجی قابل قبول گرفت تا تیمی که در حال سقوط بود در لیگ برتر ماندنی شود و در رده نهم جدول قرار بگیرد.

همین نتایج خوب و حفظ نساجی در لیگ برتر باعث شد تا مسئولان این باشگاه برای فصل 99-1400 قرارداد با فکری را تمدید کرده و کار را با وی ادامه بدهند اما درست چند هفته مانده به آغاز لیگ برتر و در مهرماه بود که باشگاه استقلال با این مربی تحت قراردادِ نساجی وارد مذاکره شد و او را راضی به حضور در جمع آبی پوشان کرد. فکری هم که تصور می کرد شاید این فرصت دیگر نصیب او نشود با استقلال وارد مذاکره شد.

در این بین مسئولان باشگاه نساجی برای جدایی فکری رقمی معدل 7.5 میلیارد در نظر گرفتند اما بعد از اینکه داستان حضور فکری در استقلال طولانی شد این مربی بدون توافق با نساجی راه استقلال را در پیش گرفت تا سرنوشت نساجی و فکری در ابتدای لیگ با یکدیگر گره بخورد. با جدایی فکری از نساجی وحید فاضلی دستیار و مغز متفکر فکری هدایت سرخپوشان نساجی را بر عهده گرفت اما خیلی طول نکشید که این مربی راه به جایی نبرد و بعد از 11 بازی از هدایت این تیم برکنار شد.

با جدایی فاضلی مسئولان نساجی مجید جلالی که چهره مقبولی نزد مردم قائمشهر داشت را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. این مربی برای نجات نساجی از انتهای جدول وارد قائمشهر شد اما او هم نتوانست کاری از پیش ببرد و بعد از تنها 7 بازی با مسئولان نساجی برای جدایی به توافق رسید تا بعد از فکری و فاضلی سومین مربی هم به کار خود در تنها نماینده مازنی لیگ پایان بدهد.

در 18 اسفند ماه 99 بود که ساکت الهامی به عنوان فرشته نجات به نساجی یا همان تیم شهر خسته رفت و در اولین مسابقه با سایپا بعد از هفته ها در ماراتن پنالتی ها در جام حذفی به پیروزی رسید تا بارقه های امید در قائمشهر زنده شود. البته سرخپوشان قائمشهر بلافاصله هفته بعد سایپا را این بار در لیگ برتر شکست دادند تا روحیه برد به این تیم تزریق و امیدها در دل تماشاگران این تیم زنده شود.

به این ترتیب نساجی اگر چه سال سخت و تلخی را از نظر نتیجه گیری تجربه کرد اما در نهایت دو پیروزی پیان سال باعث افزایش روحیه بین تماشاگران، مسئولان و بازیکنان نساجی شد تا تلخی های یک سال در روزهای پایانی سال 99 کمتر شود.

7474