واکنش دورتموند به سفر جنجالی نمایندگان هالند به بارسلونا

واکنش دورتموند به سفر جنجالی نمایندگان هالند به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه دورتموند خیلی سریع به سفر مینو رایولا وکیل و آلف اینگ پدر ارلینگ هالند مهاجم نروژی به بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند برای یک بار دیگر خیلی صریح در مورد نظر باشگاه آلمانی در مورد آینده مهاجم این تیم صحبت کرد. در حقیقت دورتموند نمی خواهد هالند را در این تابستان به فروش برساند. زردپوشان تا سال 2024 با ارلینگ قرارداد دارند و فعلا تمایلی به از دست دادن ستاره تیمشان ندارند.زورک در مصاحبه با اسکای آلمان گفت:" دیروز با مینو رایولا، وکیل هالند صحبت کردم و خیلی شفاف در مورد اهدافی که از قبل داشتیم با او صحبت کردیم."

در حقیقت دورتموند بارها اعلام کرده است که با وجود مشکلات مالی ناشی از کرونا هیچ برنامه ای برای فروش هالند ندارد و آنها نمی خواهند که ستاره نروژی تیمشان که یک سال و نیم درخشان را در بوندسلیگا داشته، به راحتی و سادگی از دست بدهند.

البته به نظر می رسد که رایولا با صحبت های مدیر ورزشی دورتموند موفق نیست. ایجنت سرشناس هالند امروز به همراه پدر بازیکن نروژی در فرودگاه بارسلونا شکار شد و گفته می شود که هر دو به دفتر خوان لاپورتا مدیر بارسلونا رفته اند تا با وی مذاکره کنند.

4125