لیگ امارات ایستگاه نهایی بوفون در 44 سالگی؟

لیگ امارات ایستگاه نهایی بوفون در 44 سالگی؟

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای باشگاه یوونتوس، در 43 سالگی هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده است و باید دید که او قصد دارد ادامه دهد یا در پایان این فصل خداحافظی خواهد کرد. گفته شده که او پس از فینال کوپا ایتالیا در این باره تصمیم گیری خواهد کرد اما گمانه زنی هایی هم وجود دارد که اگر بوفون از فوتبال خداحافظی نکرد، مقصد بعدی او برای پایان دوران حرفه‌ای کجا خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که بوفون تا این سن به دوران حرفه‌ای خود ادامه دهد. او در این فصل دروازه‌بان اول یووه نبوده و شزنی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا درون دروازه قرار گرفته است و بوفون در جام حذفی ایتالیا دروازه‌بان اول یووه بوده است.

به گفته کالچو مرکاتو، آینده بوفون می‌تواند در خارج از ایتالیا و باشگاه هایی در کشور های حاشیه خلیج فارس رقم بخورد. در واقع به گفته این رسانه، لیگ امارات می‌تواند جایی باشد که بوفون در 44 سالگی در آنجا توپ خواهد زد و فوتبالش را در این لیگ به پایان می‌رساند.

البته کالچو مرکاتو از تیم هایی مثل میلان، پارما و آتالانتا هم به عنوان آخرین ایستگاه های دوران حرفه‌ای بوفون نام برده است و باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای این دروازه‌بان کهنه‌کار می‌افتد.

1470