عکس؛ فرصت‌سوزی مضحک ورنر که باعث باخت آلمان شد

عکس؛ فرصت‌سوزی مضحک ورنر که باعث باخت آلمان شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان در بازی خود مقابل مقدونیه در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر 2022 از قاره اروپا با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و این شکست، اولین باخت تیم ملی آلمان در یک بازی مقدماتی جام جهانی پس از 20 سال بود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی عملکرد تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی بسیار مورد انتقاد قرار گرفت چرا که او به عنوان یک مهاجم وظیفه گلزنی را بر عهده داشت اما از عهده‌ی این کار بر نیامد و یک موقعیت بسیار ایده‌آل را هم از دست داد تا موجب باخت آلمان شود. این فرصتی که ورنر از دست داد در برگشت توپ باعث شد تا مقدونیه گلزنی کند و بازی را ببرد و شکست را بر ژرمن ها تحمیل کند.

مقدونیه در دقیقه 85 گل دوم خود را زد اما دو دقیقه قبل از این گل، آلمان توسط تیمو ورنر فرصت ایده‌آلی برای گلزنی داشت و روی یک پاس، این مهاجم با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و این تک به تک در حدی ایده‌آل بود که می‌توان گفت ورنر در موقعیت دروازه‌ی تقریبا خالی قرار داشت، اما او به جای زدن یک شوت تمام کننده، نتوانست به توپ به درستی ضربه بزند و این توپ به آرامی و با حالت چیپی نرم به بیرون رفت تا بهترین فرصت پیروزی برای آلمان از دست رفته باشد.

1470