پاسخ AFC به عراق؛ اعتراض وارد نیست

پاسخ AFC به عراق؛ اعتراض وارد نیست

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال عراق هم همانند فدراسیون فوتبال ایران به برنامه ریزی بازی های باقی مانده مقدماتی جام جهانی گروه C معترض است و در این باره با فدراسیون فوتبال آسیا نامه نگاری کرده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، البته اعتراض عراقی ها به میزبانی بحرین نیست؛ بلکه به تغییر برنامه بازی ها است. پایگاه خبری الفرات عراق در این باره نوشته است: کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمى اعتراض عراق در خصوص تغییر برنامه مسابقات باقیمانده در این مرحله را رد کرده است. AFC با رد اعتراض عراق اعلام کرده زمان و برنامه برگزارى بازى‌ها قطعى است و تیم ملى عراق در هفته اول بازى‌هاى باقیمانده که به صورت متمرکز در منامه برگزار مى‌شود، استراحت خواهد داشت، در دور دوم مقابل کامبوج قرار مى‌گذرد، در مسابقه آخر به مصاف هنگ‌کنگ مى‌رود و در آخرین بازى برابر ایران قرار مى‌گیرد.فدراسیون فوتبال عراق در اعتراض به این برنامه اعلام کرده بود که مى‌بایست طبق برنامه قبلى مسابقات ابتدا با هنگ‌کنگ بازى کند و سپس به مصاف کامبوج برود که این اعتراض پذیرفته نشد.

الفرات در این گزارش به این نکته هم اشاره کرد که ایران به میزبانی بحرین معترض است و این چنین نوشت: به گفته یک منبع آگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به شکل رسمى به اعتراض ایران پاسخ نداده است. در حالى که فدراسیون فوتبال ایران به پذیرش میزبانى منامه در بازى‌هاى باقیمانده این گروه و عدم پذیرفتن درخواست ایران براى میزبانى مسابقات اعتراض کرده است. انتظار مى‌رود AFC در روزهاى آتى به صورت رسمى پاسخ اعتراض ایران را بدهد.

کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق هم پیش تر در این باره مصاحبه کرد و گفت حالا که برنامه بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا معوق شد و ماه ها به تاخیر افتاد بهتر است تیم ها همانند گذشته رفت و برگشت با هم بازی کنند و اینکه همه تیم ها در یک کشور جمع شوند و با هم بازی کنند و برنامه بازی ها دستخوش تغییر شود عادلانه نیست. او هم چنین گفته بود از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا متعجب شده است. جالب اینکه فدراسیون فوتبال عراق اعتراضی به میزبانی بحرینی ها نداشته است.

7655