عاشوری: با چند برد می توانیم به جمع مدعیان برگردیم

عاشوری: با چند برد می توانیم به جمع مدعیان برگردیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم گل گهر سیرجان معتقد است که کیفیت زمین برای تیم او که فوتبال تماشاگرپسندانه ای ارائه می کند بسیار مهم است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علی اصغر عاشوری، هافبک 32 ساله تیم گل گهر سیرجان فصل موفقی تا اینجا با این تیم داشته است. او در 17 بازی از 18 بازی فصل برای سیرجانی ها به میدان رفته و جزو مهره های ثابت تیم قلعه نویی به شمار می رود. عاشوری بعد از بازی دوستانه با تیم خوشه طلایی از شرایط خود و تیمش صحبت کرد:

 نیاز به بازی تدارکاتی داشتیم

بازی خوبی بود و با توجه به اینکه چند وقتی بود بازی نداشتیم، برای رسیدن به سطح آمادگی این بازی را انجام دادیم. امیدواریم که بتوانیم در اولین بازی مان در سال جدید سه امتیاز خوب و ارزشمند کسب کرده و به هوادارانمان تقدیم کنیم.

بازهم به روند خوبمان می رسیم

تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می گذاریم و انشالله به روند خوبمان بازهم می رسیم. کادر فنی و پشتوانه خیلی قوی ای داریم و به نظرم هنوز دیر نیست و با توجه به شرایط جدول، تیم ها خیلی به هم نزدیک هستند. با چند برد می توانیم باز به جمع مدعیان برگردیم.

 سال پیش بدشانسی هایی داشتیم

یک مقدار بدشانسی هایی در سال گذشته داشتیم اما دیگر سال جدید شده و ما ایرانی ها به این اعتقاد داریم که سال جدید اتفاقات خوبی به همراه دارد. مطمئنا امسال هم اتفاقات خیلی خوب برای می افتد و می توانیم به روند خوب مان برگردیم.

 کیفیت زمین برای تیم ما مهم است

ورزشگاه جدیدمان، ورزشگاه خیلی خوبی است و زمین مساعدی دارد. امیدوارم که بتوانند با همین کیفیت نگهش دارند تا زمین خراب نشود. چون واقعا روی بازی تیمی مثل ما که روی زمین فوتبال تماشاگرپسندی بازی می کنیم، تاثیر دارد. امیدوارم که بتوانیم مثل بازی با مس که اولین بردمان در این ورزشگاه بود، همین گونه ادامه بدهیم و بردهایمان را تداوم ببخشیم.

 بهترین خاطره از سالی که گذشت

بهترین خاطره فوتبالی ام در سال 1399 همان گلی بود که در بازی آخرمان زدم و پیروز شدیم. در آن دیدار نیاز به برد داشتیم و خدا را شکر که توانستیم ببریم و صعود کنیم. خودتان می دانید که جام حذفی جام شگفتی هاست و تیم ها می آیند تا خودشان را نشان دهند. امیدوارم که بتوانیم تا مراحل آخر این مسابقات پیش برویم.

6641