ادعای عجیب عاشوری؛ از ۱۶ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم!

ادعای عجیب عاشوری؛ از ۱۶ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با اینکه ابتدای فصل از شانزده تیم از هجده تیم لیگ برتر پیشنهاد داشتم! (باخنده)، اما انتخابم گل گهر بود.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، علی‌اصغر عاشوری در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خدا را شکر بعد از برد در جام حذفی وضعیت خوبی داریم. جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و مقابل تیمی که شناخت کمی از آن‌ها داشتیم خوب ظاهر شدیم و گلزنی کردم. این روز‌ها برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌شویم. هرچند بازی مقابل فولاد به خاطر اینکه در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد و نماینده ایران است، لغو شد. فکر می‌کنم در این شرایط و خطرات کرونا برای فولاد هم بهتر است که خیلی بیشتر رعایت کنند و ریسک نکنند.

وی در خصوص جایگاه گل‌گهر در لیگ برتر گفت: نگاه تیم طوری است که بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم نتیجه بهتری بگیریم. کادرفنی گل‌گهر خیلی قوی است و تا اینجای کار خیلی خوب پیش رفتیم. این نکته را باید در نظر داشته باشیم که دومین سالی است که در لیگ برتر حضور داریم و تا اینجا، کار خوب پیش رفته است. تمام کادرفنی و بازیکنان همدل هستیم تا جایگاه گل گهر در لیگ بهترین باشد و حتی نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم داریم.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در اینکه چرا ابتدای فصل از میان پیشنهاداتی که داشت این تیم را انتخاب کرد، تاکید کرد: یکی از دلایل مهم این انتخاب حضور قلعه‌نویی بود که تاثیرگذار و پرافتخارترین سرمربی لیگ است. از طرف دیگر با شرایطی که اول فصل داشتم، گل گهر برای من بهترین انتخاب بود. با اینکه ابتدای فصل از شانزده تیم لیگ برتر پیشنهاد داشتم! (باخنده)، اما انتخابم گل گهر بود.

عاشوری درباره دستمزد دریافتی بازیکنان فوتبال در ایران عنوان کرد: سال‌های قبل، وقتی بازیکنی با تیمش قرارداد امضا می‌کرد می‌توانست خانه و ماشین برای خودش تهیه کند، اما الان وضعیت اقتصادی طوری است که با پول قرارداد بازیکن اتفاق خاصی نمی‌افتد. دوست ندارم بیشتر از این صحبتی درباره دستمزد بازیکنان بکنم و مسائل مالی را باز کنم فقط امیدوارم شرایط بهتر شود.

9697