مقدماتی جام جهانی؛ پیروزی اسپانیا و انگلیس در گام دوم

مقدماتی جام جهانی؛ پیروزی اسپانیا و انگلیس در گام دوم

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه دیدار های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در قاره اروپا هفته دوم برگزار شد که اسپانیا و انگلیس موفق شدند بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. اسپانیا که در بازی اول مقابل یونان به تساوی یک بر یک رسیده بود، اکنون در بازی مقابل گرجستان به سختی و با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید و در واقع در دقایق پایانی موفق به گلزنی و پیروزی شد.

به گزارش فوتبالی، انگلیس در این هفته از رقابت ها به مصاف آلبانی رفت و بازی دشواری نداشت و در نهایت توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. گل های انگلیس را در این بازی هری کین و میسون مونت به ثمر رساندند. انگلیس اکنون هر دو بازی خود را با برد پشت سر گذاشته است و در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

گل های اسپانیا را در پیروزی دو بر یک این تیم مقابل آلبانی، فران تورس و دنیل المو به ثمر رساندند تا ماتادور ها اکنون 4 امتیاز از 2 بازی داشته باشند.

یکی از عجیب ترین نتایجی هم که در این بازی ها رقم خورد، مربوط به بازی دانمارک و مولداوی بود که در نهایت دانمارک با 8 گل به پیروزی رسید. در واقع در یک بازی کاملا یک طرفه دانمارکی ها با 8 گل مولداوی را نقره داغ کردند.

در بازی دیگر هم ارمنستان با نتیجه 2 بر 0 ایسلند را شکست داد.

1470