غیبت طیبی در فینال جام حذفی پرتغال

غیبت طیبی در فینال جام حذفی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش ایرانی بنفیکا در مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال پرتغال مقابل اسپورتینگ حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتسال بنفیکا که حسین طیبی در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب(به وقت ایران) در مسابقه فینال جام حذفی پرتغال به مصاف اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

یاران طیبی شب گذشته در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال پرتغال موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر شدند که ستاره ایرانی بنفیکا بخاطر مصدومیت در فهرست تیمش حضور نداشت.

این ملی‌پوش ایرانی چهار هفته قبل و پیش از دیدارهای مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا با آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ مواجه شد و در حالی که باید سه هفته استراحت می‌کرد، زودتر از موعد مقرر به تمرینات برگشت تا خود را آماده بازی‌های حساس داخلی و اروپایی کند ولی همین اتفاق موجب شد تا دوباره با مصدومیت مواجه شود.

طیبی بخاطر فشار دوباره در تمرینات و بازگشت زودتر از موعد به میادین، همچنان با مصدومیت مواجه است و پس از غیبت در چهار مسابقه رسمی اخیرشان، امشب هم در فینال جام حذفی فوتسال پرتغال برابر اسپورتینگ لیسبون حضور ندارد.

تیم‌های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون مثل جام حذفی، در لیگ برتر فوتسال پرتغال هم رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و قهرمان این فصل از بین آنها مشخص خواهد شد.

7474