در صورت جدایی از بنفیکا؛ کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چه صورت به پالما می‌رود؟

در صورت جدایی از بنفیکا؛ کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چه صورت به پالما می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- از پالما اسپانیا به عنوان یکی از مقاصد احتمالی حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یاد می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به احتمال زیاد در پایان فصل از تیم بنفیکا پرتغال جدا می‌شود. همانطور که قبلاً عنوان شد، مقصد طیبی لیگ اسپانیا است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این بازیکن در یکی از تیم‌های اسپانیایی بازی خواهد کرد.

بعضی از خبرنگاران اسپانیایی مدعی شدند پالما یکی از تیم‌هایی است که به جذب حسین طیبی علاقه مند است؛ تیمی که پیش از این مسلم اولادقباد دیگر ملی پوش ایران را به خدمت گرفته است.

اما گفته می‌شود حضور طیبی در پالما مشروط است: اول اینکه جدایی این بازیکن از بنفیکا قطعی بشود چرا که هنوز ادامه کار در این تیم پرتغالی منتفی نیست و دوم اینکه «هیگور» بازیکن فعلی پالما به تیم کارتاخنا برود تا جا برای طیبی باز بشود.

همچنین «دیوید کاندلاس» دیگر خبرنگار اسپانیایی مدعی شد حضور طیبی در پالما به هماهنگی و سازگاری زوهنگام مسلم اولادقباد در این تیم کمک خواهد کرد. او نوشت: «این یک حرکت هوشمندانه از سوی پالما برای تسهیل سازگاری اولادقباد خواهد بود. با این حال، معامله باید برای مانکوسو باشد و نه هیگور. اگر این مبادله‌ای باشد که آنها در نظر می‌گیرند، ضرر می‌کنند.»

۴۱۵۴