دفاع معاون فرهنگی استقلال از مددی؛ مدیریت استقلال نمی تواند جلوی کرونا را بگیرد!

دفاع معاون فرهنگی استقلال از مددی؛ مدیریت استقلال نمی تواند جلوی کرونا را بگیرد!

پایگاه خبری فوتبالی- معاون فرهنگی باشگاه استقلال اعتقاد دارد با یکدلی و اتحاد می شود به این تیم کمک کرد. البته او طبق وظیفه سازمانی اش از مددی دفاع هم کرده است.

به گزارش فوتبالی، حسین مولایی در گفت و گو با فوتبالی درباره کنترل حاشیه های اطراف استقلال گفت: حاشیه استقلال را تخریب می کند و باید با یکدلی و اتحاد بیشتر به این تیم کمک کرد. ما از همه پیشکسوتان استقلال می خواهیم به تیم کمک کنند و حرف های منطقی در خصوص تیم بزنند. 

او سراغ کرونا هم می رود. جایی که طرفداران استقلال از مدیریت و تیم پزشکی این باشگاه به شدت انتقاد کردند اما مولایی به شدت عقیده دارد که مدیریت مقصر نیست: "این که گفته می شود به دلیل مدیریت ضعیف در استقلال چند نفر کرونا گرفتند خیلی اشتباه است! متاسفانه این بیماری شیوع زیادی پیدا کرده و این که کسی درگیر آن شود ارتباطی به مدیریت ندارد. ما که نمی توانیم جلوی کرونا را بگیریم که اگر این طوری بود کل جهان درگیر آن نمی شد. همه ما استقلالی هستیم و استقلالی که با حرف و حاشیه خانه خودش را خراب نمی کند و بلکه در چنین شرایطی باید به استقلال کمک کنیم."

معاون فرهنگی باشگاه استقلال در پایان باز هم از مددی دفاع می کند و می گوید: "از مددی پرسیده اند که یک آرزوی محال بگو و او هم گفته که دوست داشتم با مسی و رونالدو کار کنم. کسی توجه نمی کند که او به یک آرزوی محال اشاره کرده است اما در مورد همین مسئله حرف می زنند. مدیریت استقلال همین الان با فراهم کردن پول و به سختی میلیچ و دیاباته را حفظ کرده و بهتر است در این باره منصف تر باشیم."

مقایسه میلیچ و دیاباته با مسی و رونالدو از نظر آقای مولایی هم در نوع خود جالب به نظر می رسد.

4040