عذرخواهی مجری جنجالی از فرهاد مجیدی روی آنتن؛ از مجیدی تمام قد عذرخواهی می‌کنم!

عذرخواهی مجری جنجالی از فرهاد مجیدی روی آنتن؛ از مجیدی تمام قد عذرخواهی می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی- مجری شبکه پنج که در یک برنامه زنده صحبتهایی کنایی را علیه سرمربی استقلال به زبان آورده بود ضمن توضیح از همه هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، چند روز قبل بود که در جریان یکی از برنامه شبکه پنج سیما وقتی امیرحسین اصلانیان مهاجم سابق پرسپولیس میهمان بود، کری خوانی جالبی میان او و ابوالفضل آقاخانی مجری برنامه شکل گرفت. در بخشی از برنامه آقاخانی مجری برنامه نسبت به یک جمله اصلانیان درباره فرهاد مجیدی سرمربی کنونی آبی ها واکنش عجیبی نشان داد و این مساله سر و صدای زیادی به پا کرد.

بعد از آن احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با انجام مصاحبه ای به مسئولان شبکه پنج سیما تاخت و این اقدام را محکوم کرد. او همچنین خواهان برخورد با مجری جنجالی برنامه شد. همچنین بسیاری از طرفداران استقلال هم به صفحه شخصی ابوالفضل آقاخانی در اینستاگرام رفتند و علیه او موضع گرفتند.

مجموعه اتفاقات پیش آمده سبب شد تا این مجری در برنامه زنده از مجیدی و طرفداران استقلال عذرخواهی کند. آقاخانی در این خصوص گفت: «از فرهاد مجیدی تمام قد عذرخواهی می‌کنم. منتظر بودم یک عزیزی بیاید بگوید توضیح بدهید و این توضیح خواسته نشد.»

وی ادامه داد: « در برنامه پنج‌ستاره حدود ده، دوازده دوربین داریم. یک وقت‌هایی صدا را از میکروفن مهمان می‌شونیم. با آن هیاهو و حجم تشویق حضار، آن لحظه اصلانیان صحبت می کرد که کارگردان در گوشی به من گفت: ابوالفضل جان حرکت کن. من خدا شاهد است با صداقت آمدم و غیرحرفه‌ای است کسی اسطوره را مورد خطاب قرار بدهد. چه استقلال، چه پرسپولیس، سپاهان و تراکتور چه بقیه تیم‌ها.»

وی در پایان گفت: «اگر فیلم را ببینید متوجه می‌شوید آن لحظه اسم فرهاد را نشنیدم. از همین جا از هواداران فوتبال، مردم ایران و چه کسانی که طرفدار هیچ تیمی نیستند عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم کار جذابی نبود.»

7474