پرهیزکار: تیم بهتری پیدا نشود با مجارستان بازی می‌کنیم

پرهیزکار: تیم بهتری پیدا نشود با مجارستان بازی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته فوتسال گفت: مجارستان پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه را به ما ارائه کرده و فعلاً در حال بررسی این پیشنهاد هستیم.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، داود پرهیزکار درباره اینکه گفته می‌شود قرار است تیم‌های آرژانتین و مجارستان برای برگزاری دو دیدار دوستانه در خردادماه به ایران بیایند، اظهار داشت:‌ با مجارستان در حال مذاکره هستیم و آنها به ما این پیشنهاد را داده‌اند. فعلاً در حال بررسی هستیم و اگر گزینه‌ بهتری پیدا نکنیم، شاید این تیم به ایران بیاید و با آنها بازی کنیم. با آرژانتین هم فعلاً به صورت ایمیلی در حال مکاتبه هستیم و باید ببینیم چطور خواهد شد، چون در شرایط کرونایی حضور این تیم در ایران سخت است.

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی در سال 1400 تصریح کرد: یک تورنمنت در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه تایلند ماه داریم و بعد در 26 مرداد هم با ژاپن بازی خواهیم کرد. یک تورنمنت 12 تیمه هم در تیرماه و قبل از جام جهانی خواهیم داشت. چهار تیم آسیایی، چهار تیم اروپایی و چهار تیم دیگر راه یافته به جام جهانی در آن حضور خواهند داشت و به نوعی در یک جام جهانی کوچک شرکت می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد لغو اردوی تیم ملی فوتسال گفت: قرار بود از 5 تا 8 فروردین‌ماه اردویی را برگزار کنیم اما به خاطر حساسیت‌های لیگ برتر، در جلسه‌ای که با کادرفنی تیم ملی داشتیم به این نتیجه رسیدیم بازیکنان کمی بیشتر استراحت کنند تا به آنها فشار نیاید. به همین دلیل اردوی تیم ملی را به قبل از سفر به تایلند موکول کردیم.

9697