داود پرهیزکاری از سرپرستی دبیرکلی فوتبال رفت

داود پرهیزکاری از سرپرستی دبیرکلی فوتبال رفت

پایگاه خبری فوتبالی – خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال، حاکی از یک انتصاب جدید در این مجموعه است.

به گزارش فوتبالی، از امروز صبح اخباری به صورت غیررسمی منتشر شده این است که پرهیزگاری دیگر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نخواهد بود. او وسایلش را طی امروز و دیروز از دفتر دبیرکلی جمع کرده است.

اما اینکه چه کسی قرار است جای پرهیزگار دبیرکل فدراسیون فوتبال شود؟ اول قرار بود علی خطیر دبیرکل فدراسیون فوتبال شود و اکثرا اعضای هیات رییسه با دبیرکلی علی خطیر، موافق بودند و نام هدایت ممبینی، برای ریاست کمیته داوران مطرح شده بود اما به دلایلی که مشخص نیست شانس ممبینی برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال بالا رفته است. 

برخی خبرها حاکی از آن است که شنبه، جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود که خروجی آن انتخاب جانشین داود پرهیزکاری بوده است. خبرنگاران حوزه فدراسیون فوتبال هم خبر داده اند امروز هم جلسه‌ دیگری درباره این تغییرات با حضور مهدی تاج، خداداد افشاریان و میرشاد ماجدی برگزار شده است. 

قرار است پرهیزکاری، سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال، به عنوان رییس مرکز ملی فوتبال، از چند روز آینده، به جای حضور در ساختمان فدراسیون در خیابان شیخ بهایی شمالی، راهی مرکز ملی فوتبال شود که کنار ورزشگاه آزادی قرار دارد و ریاست این مرکز را بر عهده بگیرد. پرهیزکاری 5 سال پیش هم در این سمت قرار گرفته بود.

6621