سولشر پس از شکست مقابل لسترسیتی: از تصمیمات خود پشیمان نیستم

سولشر پس از شکست مقابل لسترسیتی: از تصمیمات خود پشیمان نیستم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد می‌گوید که اگر بار دیگر مقابل لسترسیتی به میدان بروند، باز هم با چنین ترکیبی وارد زمین خواهند شد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی اف ای کاپ، دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان براندان راجرز با پیروزی 3-1 راهی مرحله نیمه نهایی شدند. یکی از نکات قابل توجه این بازی، پنج تغییر در ترکیب اولیه یونایتد در مقایسه با دیدار برابر میلان بود. 

به نقل از سایت گل، سولشر پس از پایان بازی به بی بی سی گفت: "اگر قرار باشد بار دیگر مقابل لسترسیتی بازی کنیم، با همین ترکیب وارد میدان خواهیم شد، زیرا نیاز به تغییرات زیادی در ترکیب اصلی داشتیم. می‌دانستیم که پل پوگبا بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند بازی کند. اتفاقاتی پشت پرده رخ می‌دهد که برای همیشه پنهان باقی می‌ماند."

او در خصوص از ابتدا بازی نکردن برونو فرناندز گفت: "هر ترکیبی که مشخص می‌کنیم، دلایلی پشت آن دارد و برونو نیز اخیرا در بازی‌های زیادی شرکت کرده است. او در هر 3 یا 4 روز، یک بار به میدان رفته است و ما می‌خواستیم که یک شانس به دونی فن ده بیک و پوگبا بدهیم."

4416